KAMPANJA: Hyödynnä Sorcolorin rahoitustarjous Lue lisää

KAMPANJA: Sorcolorin rahoitustarjous Lue lisää

Mitä tehdään, jos asiakas ei ole tyytyväinen?

Mikä yrityksen tavoite on ja miksi se on olemassa? Osakeyhtiölakiin on kirjattu, että yrityksen pitää tuottaa voittoa omistajilleen, mutta voiko toiminta perustua vain kylmästi siihen, että firman perustajat ja omistajat pärjäävät?

Sorcolorilla koko liiketoiminta on perustettu kolmen kulman varaan. Asiakkaiden pitää olla tyytyväisiä, yrityksen henkilöstön pitää olla tyytyväinen ja yrityksen itsessään tehdä kannattavaa liiketoimintaa. Monesti saatetaan esimerkiksi ajatella, että työntekijöiden tyytyväisyydellä ei ole merkitystä kuin rekrytoinnin kannalta, mutta todellisuudessa työntekijöiden tyytyväisyys heijastuu suoraan asiakkaalle tehtävässä työssä ja sitä kautta yrityksen kannattavuudessa. Jos yritys tekee vuodesta toiseen nollatulosta, voidaan päätellä, että jokin asia ei ole kunnossa. Todennäköisesti se taas heijastuu työntekijöihin ja sen myötä asiakastyytyväisyyteen.

Käytännössä tämän kolmion jokaisen kulman pitää olla kunnossa, jotta asiakkaalle voidaan toimittaa palvelu, johon hän on varmasti tyytyväinen. Tämän kolmion jonkun kulman pettäessä koko toiminnan pyörä lähtee pahimmillaan pyörimään väärään suuntaan.

Olemme seuranneet asiakastyytyväisyyttämme sekä työntekijöidemme tyytyväisyyttä alusta alkaen ja pyrkineet olemaan avoimia ja rehellisiä tulosten kanssa. Sekä asiakkaillemme että työntekijöillemme olemme kertoneet sen, missä olemme hyviä ja missä meillä on parantamisen varaa. Yli 1400 asiakkaastamme noin puolet on vastannut asiakastyytyväisyyskyselyymme, ja keskiarvo tuloksissa on noin 4,6 arvosana-asteikolla 1-5.

Mutta takaako hyvä keskiarvo käytännössä sitä, että jokainen asiakas olisi tyytyväinen? Siihen me aina pyrimme, mutta joskus emme pysty asiakkaalle annettuja lupauksia sataprosenttisesti lunastamaan. Tilanteessa, jossa asiakkaamme kertoo olevansa pettynyt työn jälkeen, aikataulutukseen tai johonkin muuhun seikkaan, mitataan koko yrityksen kyky reagoida palautteeseen. Näiden tilanteiden myötä usein myös tehdään parhaat kehityspäätökset tulevaisuuteen.

Ajattelemme meidän yrityksemme olevan olemassa sitä varten, että maalaisimme asiakkaidemme taloja parhaalla mahdolllsella tavalla. Jokainen yksittäinen asiakas pyritään aina palvelemaan niin hyvin kuin osaamme. Kun epäonnistumme, myönnämme virheemme ja pyrimme korjaamaan sen parhaalla mahdollisella tavalla.

Siksi me uskallamme väittää, että on turvallista ostaa.

Ole siis osa tarinaa, ota meihin yhteyttä!

Lataa maksuton opas!

Täytä yhteystietosi niin saat oppaan heti käyttöösi. Oppaan avulla saat:

  • kattavat suositukset ja vinkit, miten voit itse huoltaa talon ulkoverhousta
  • selkeän listan ja ohjeet, jonka avulla tarkistat ulkoverhouksesi kunnon vuosittain
  • tietoa talon maalauksesta

Tilaa maksuton kartoituskäynti alueesi edustajalta!

Selvitämme rakennuksesi tarpeet ja annamme sinulle yksityiskohtaisen katsauksen maalaustyön tarpeellisuudesta, parhaista toteutusvaihtoehdoista ja kustannuksista.

Maksuton kartoituskäynti

Lähettämällä viestin hyväksyt tietosuojakäytäntömme